Saturday, October 03, 2009

Sifat terpuji..

Aku x tau la.. sejak akhir2 ni aku sgt mls utk update blog.. (slame ni pn malas) So aku dpt merasakan bhw blog ni akan menjadi blog bhantu x lama lg.. ehhehe.. nnt silala ye kawan2 blogger tlg ziarah clearkan semak samun kt blog aku ini.. Raye punye entri pn x wat lagi...Oleh itu, here we go..Raye thn ni aku smbut seadanya, agak meriah jgak la kalu nk compare ngan raye aku last year since aku keje thn lepas. So thn ni, mmandangkan aku telah diberi cuti slame 8 ari tidak aku sia2kan.. Ari raye pertama je da stat jln2 dr pg balik mlm..  Pnat jgak kan beraya ni.. ehhehe... aku siap landing baik punye kt umah makcik aku.. uhuhu..(mmg muke x malu). And seriously aku tgk anak2 buah semuanya telah membesar dgn jayanya smpai aku pn hampir x cam muke dorang.. cepat tol dorg mmbesar.. itulah gunenye ziarah mziarahi, merapatkan silaturrahim, dpt update kan diri masing2 ngan relatives. So aku harap kenkawan blogger yg len pn kenela maintainkan sifat2 terpuji ni ye.. Ok.. jari aku da lenguh menaip(sebenarnye malas), so aku stop smpi kt sini je..