Saturday, December 05, 2009

Kan Bagus Macam Ni..






Kan bagus kalau semua perempuan kat Malaysia berpakaian macam ni..
What do u think?..
Gambar ni diambil sempena Islamic Fashion Festival 2009 yang berlangsung baru-baru ni..
Sungguh ayu sekali wanita-wanita ini kan..
Harus diperbanyakkan lagi aktiviti sebegini di masa akan datang..
Cantik, lemah lembut, sopan santun, aurat tertutup rapi..
Memang menjadi ciri-ciri idaman setiap lelaki..
Tapi kene lah seiring dengan personaliti dan tingkahlaku jugak..
Kenkadang muka da cun, tapi perangai pulak tak senonoh..
Dan kenkadang.. memang ciri-ciri muslimah dah ade.. bertudung litup lagaknya...
Akan tetapi sumbang mahram menjadi amalan pulak..
Hai.. dunia dunia...

Nota Kureno: Semakin maju negara, semakin galak dedah badan sini sana..

9 comments:

Anonymous said...

sokong2..

Anonymous said...

yola

AdiE said...

yup2...sejuk mate memandang..

Jutawan Senyap said...

agree!

Jutawan Senyap said...

yeah!!

M.N Hisham said...

maka kurang lah sket kes2 yg x diingini kan.. ^^

Jard The Great said...

erkk... tp pakaian diorg tu kira fit gak..

nmpk bentuk 'dada'... huhuhu

onniey84 said...

sejuk jer mata den

M.N Hisham said...

jard: ok la tu.. at least bhgn atas ttutup gak..

onniey: lepas ni onniey leh la pakai tudung gak.. ^.^