Sunday, April 11, 2010

Youthsays.com: Jangan Klik Jika Tak Mahu Duit!

Youthsays atau kataremaja dalam bahasa melayunya merupakan satu laman web yang berplatfomkan ganjaran kepada para remaja mahupun belia. Youth atau remaja atau belia atau orang tua menurut laman web ni bermaksud sesiapa yang berumur antara 15-35 tahun. Sorry Mak Cik Kiah da terlebih umur tak boleh join kitorang ye. Sila bersedih! Ha ha ha.

Ok, ganjaran yang dimaksudkan adalah dalam bentuk wang tunai mahupun barangan seperti gadget dan sebagainya. Oh ya, laman ini memberi peluang bukan sahaja kepada remaja Malaysia, malahan juga kepada negara lain seperti Vietnam, Indonesia, Philippines dan Singapore.

Camana nak dapat ganjaran itu? Oh, senang aja. Ada beberapa cara contohnya seperti participate dalam online surveys, online advertisings, campus dan community. Sila klik untuk keterangan lebih lanjut. Korang percaya tak ni? Kalau korang still tak percaya jugak, silalah lihat bukti seperti dibawah ini.



Sila klik gambar untuk tumbesaran tanpa kecacatan


 So, adakah orang masih lagi tak percaya? Sebenarnya nak cari duit ni tak adalah susah mana pun. Itu semuanya bergantung kepada usaha masing-masing. Untuk join the club just klik gambar kat bawah ni.


 Nota Kureno: Belia benci dadah! erk, takde kene mengena pun.. huhuhu..

No comments: