Sunday, July 11, 2010

Aku dan Cherating

Aku mulakan entri dengan Assalamualaikum. Diharapkan kamu semua sihat sejahtera hendaknya. Entri kali ini agak istimewa kerana aku ingin membuat gaya ala-ala photoblog pula. Malas hendak menulis kot, apa-apa pun jom layan. Oh! aku mendapat inspirasi dari quote ini "let's the picture do the talking" :)

Event: Family day at Cherating
Venue: Impiana Resort Cherating
Date: 26th June 2010
Camera: Sony Ericsson Satio 12 megapixel
Software used: Photoscape
Photographer: Tom Kureno

Photolog 1
Mood: Letih dan bosan. Time ni baru je sampai kat resort. Kene tunggu ramai orang sebelum check in.
Location: Tengah duduk atas sofa tepi kolam ikan
Shootmode: Panaroma View

Photolog 2
Mood: Happy dan girang sehingga meloncat-loncat seperti orang gila sebab menang lucky draw.
Location: Menyemak atas katil member. Member hanya menengok sambil mengumpat dalam hati.
Shootmode: Automatic

Photolog 3
Mood: Bangga dan kembang punggung.Terasa diri ini begitu berharga gamaknya kerana menang gold medal!
Location: Dalam bilik aku pulak. Member still jeling-jeling tanda tak puas hati.
Shootmode: Normal view with macro enhancement

Photolog 4
Mood: Rasa seperti disyurga tatkala angin sepoi-sepoi bahasa mengusap mesra wajahku.
Location: Dari tirai kamar bilik di resort.
Shootmode: Normal view with beach scene mode

Photolog 5
Mood: Panas fizikal dan emosi. On the way balik ke Kuala Lumpur. Sempat sambar baju selai dua untuk kawan :). Hope you like it.
Location: Little Bali@Cherating
Shootmode: Normal view

Nota Kureno: Baru sahaja punya kesempatan untuk update blog setelah berkurun lamanya mencari peluang itu. Oh! jangan maki aku kerana gambar tak lawa kerana aku hanya menggunakan telefon kamera sahaja...

No comments: