Sunday, May 16, 2010

And The Winner Goes To...

Awak.. awak.. Saya rasa saya dah jatuh cinta dengan awak. Saya tak tahu macam mana nak luahkan perasaan saya dalam bentuk fizikal. Rasanya diri ini umpama telah terkena sengatan berbisa cinta awak. Fikir punya fikir, maka terbitlah idea ini. Awak terimalah hadiah yang tak seberapa ini, ikhlas dari hati saya.







Kamulah orangnya yang berjaya menyengat jiwa dan raga saya:


Cukup 30 orang. Siapa-siapa yang tak tersenarai ambil sahaja award ini di sidebar sebelah kiri ni. Tanda kenanganku hanya untuk kamu, kamu dan juga kamu.

 Nota Kureno: Bahaya kalu kene sengat dengan scorpion ni!

1 comment:

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara
Salam Sebuah persahabatan....
Terima kasih atas kembara ziarah maya”

Halamak sebenarnya lama sangat lahhh tak ziarah kat sini.... banyak sangat yang tertinggal lahhh...

adoiiii maaf sorry ampun yerrrr

aku harap lepas ni dapat merapatkan kembali jalinan blog kita...