Wednesday, May 05, 2010

Panas! Panas! Panas! Perempuan Kuat Seks?

Tak dapat lelaki, Teddy Bear pun bolehlah!-Gambar dari Google

Selamat malam semua. Ini entri sebelum aku beradu di kamar yang empuk bersama bantal "buchuk" ku. (dah besar pun still tak boleh berpisah dengan bantal buchuk. Dah jadi habit beb!) Hah. Ini aku ada satu isu yang panas! panas! panas! untuk dipersembahkan. Bukan lagu Ifa Raziah itu ye, bukan juga goreng pisang panas. Eh! banyak pulak reader lelaki baca entri aku ni. Mentang-mentang la aku nak cerita pasal perempuan kuat seks, laju betul korang ye.

Nak tau kenapa aku cakap perempuan kuat seks? Hah! teka la. Siapa betul aku bagi choki-choki. Sorry, hanya itu yang aku mampu untuk berikan sebagai hadiah, budget lari la =P. Berbalik kepada topik kita pulak ye. Kuatnya nafsu seks (sex drive) ataupun kuat beromen bersenggama dalam bahasa melayunya adalah dipengaruhi oleh hormon yang diberi nama testosterone. Sila klik kalau korang mahu lebih info. Yang lebih mengejutkan ialah, perempuan hanya memerlukan sedikit sahaja hormon ini untuk membuatkan mereka menjadi tersangat horny bernafsu berbanding lelaki yang memerlukan jumlah hormon testosterone yang lebih banyak.

Memang ada benarnya pendapat sesetengah pihak yang menyatakan bahawa wanita berbulu roma lebat mempunyai nafsu yang tinggi. Perkara ini disebabkan oleh paras testosterone yang tinggi sedikit daripada kadar biasa untuk wanita. Hasilnya bulu roma lebih lebat dan ia membuat wanita ini lebih bernafsu apabila dibandingkan dengan wanita lain. Para wanita sekalian, sila lihat tangan masing-masing, ada banyak bulu tak? =P. Namun begitu perkara ini adalah sementara saja, apabila wanita yang mempunyai kadar testosterone yang tinggi daripada biasa semakin dewasa, kadar imbangan hormon kembali normal.


So, tips kepada lelaki-lelaki yang inginkan kehidupan malam yang indah (ayat metafora ni, tak boleh tulis lucah nanti kene gam) , carilah wanita yang berbulu lebat sebagai teman hidup anda. Ha ha ha (evil laugh!) Ini ada satu petua lagi, tahukah korang bahawa hormon testosterone ini juga boleh ditingkatkan dengan pengambilan pil tongkat ali yang original. Diulangi yang original sahaja. Tak mainlah cetak rompak beb. Hanya berikan pil tongkat ali kepada para isteri (para isteri, bukan makwe tau. Kalu bagi juga nak kena lempang laju-laju?) 2-3jam sebelum beromen bersama dan waalahh! Hasilnya mesti hebat! Ha ha ha. (evil laugh lagi!) "Selamat mencuba kawan-kawan sekalian!" Kataku sambil tersenyum manja.

Nota Kureno: Kalau perempuan kuat seks, para jejaka kacaks kuat apa pula ya?