Saturday, October 16, 2010

Mari Menari Bersama!

Salam.

Dan selamat sejahtera semua.



Nampak tak gambar kat atas ni?

Inilah dia variasi burger mcD terbaru. Memperkenalkan Blackpepper Spicy mcDeluxe chicken burger.

Terbaik dari ladang you all! Pedasnya memang sampai ke sumsum tulang.

Heh! Ingat malam ni layan Mari Menari Bersama sambil melapah burger ni. Perfect!

Haih! Tak sabar nak tengok awek gua menghostkan rancangan tersebut. Lisa surihani? Hah la.. Itulah awek gua.

Ok. Nantikan entri live blogging dari aku dalam waktu yang akan datang!

(•.^)
Published with Blogger-droid v1.6.3

6 comments:

faeznaem said...

slrrpp.. giler arr.. aku kene try esok neh..

Ery Farieha said...

pergh

kompem ery xleh makan

macam pedas je

x sanggup nak try

yg biasa pun dah cungap2 makan
hahahaha

MR Bang Miji said...

berger blackpaperni nmpk sedap..tak berpeluang lg nak rase.huhu

MR. MIND said...

apakata buat ujikaji ketahanan burger tu, tahan x 6 bulan...hehehe

Lu'lu said...

alamak teringin nak try nihh

eyna lollipop said...

salam ukhwah..
bw here..
nampak sedap..
dah la spicy mcDeluxe 2 fvrite..
++ black ppr plak... lg yummy la..
hehe..