Sunday, April 18, 2010

Episode 1: The Truth About Unicorn Reveal!

Ini adalah gambar ori bukan edited punye- Curi dari En. Google lagi!

Unicorn oh unicorn, siapa yang tak kenal dengan haiwan lagenda ini?  Adakah haiwan ini mitos semata-mata atau ia sememangnya wujud didunia kita? Korang tak rasa ke gambar di atas nampak macam real? Yes, it is real for god sake! Hari ni, pada episod ni dan di sini aku berapa banyak ni daaa berdiri untuk merungkai misteri haiwan yang dianggap mitos sejak berkurun-kurun lamanya. 

Ok, aku telah youtube pasal unicorn ni dan terjumpa video yang agak mengejutkan jiwa dan ragaku. Sila lihat dengan mata kepala korang sendiri. Layan...



Sekian untuk episod pertama dan jangan lupa nantikan episod seterusnya dari aku ye. Aku akan merungkai banyak benda tentang unicorn ni yang pastinya akan membuatkan mata korang terbeliak besar! Ok, sehingga bertemu lagi. Assalamualaikum. (Sambil membuat gaya ala-ala Pak Nil)

Nota Kureno: Korang tau tak pada 1977, seekor unicorn telah dijumpai sedang berlari anak-anak di taman tasik taiping. 
-Ok, aku tipu =P