Tuesday, April 27, 2010

Hari Ini Dalam Sejarah: Eksklusif Video Yang Bisa Buat Anda Menangis!

Tadi masa aku tengah blogwalking di kitty world, dia ada buat entry tentang seekor kucing yang dipotong kakinya. Dan didalamnya terselit sekali sebuah video berkenaan kucing tersebut yang diberi nama Hero. Memang amat padan sekali nama hero dengan kucing tersebut. Berjaya survive walaupun kehilangan dua belah kaki dek kekejaman tangan manusia.

Dan yang paling aku tak sangka, hatiku tersentuh melihat video perjuangan Hero ini (dalam hati ada taman bunga). Korang jangan gelakkan aku ye. Aku berani jamin korang pun akan terharu ataupun menangis terus kalau tengok klip ni.



Oh! aku ada ucapan istimewa untuk Hero dan tuannya.

Untuk Hero: Semoga Hero terus hidup bahagia dengan tuan tersayang. Jangan jadikan kecacatan dirimu sebagai penghalang untuk Hero hidup bahagia. (faham ke hero ni?)


Untuk Tuan Hero: Aku salute dengan sifat kemanusian yang kau tunjukkan. Semoga Hidup kau akan diberkati tuhan hendaknya. Amin.

Nota Kureno: Mari kita ramai-ramai support tuan hero dekat sini!