Thursday, April 22, 2010

Must see!! Preview Episode 3 Unicorn...

Sementara aku outstation dan nak update episod baru unicorn elok lah kiranya aku memaparkan preview episod akan datang terlebih dahulu. Saja je nak bagi korang gila meroyan dengan perasaan ingin tahu yang membuak-buak. Ha ha ha. Apa-apa pun kita layan dulu gambar-gambar kat bawah ni.

Apakah kaitan lelaki ini dengan unicorn? Nampak gaya macam seorang ahli sihir. - Fikirkan!

Anak unicorn bersama penjaganya?- Realiti atau fantasi?

So macamana? Semuanya akan terjawab dalam episod yang akan datang ye kawan-kawan. Sehingga kita berjumpa lagi di hari yang sama, waktu yang sama pada minggu hadapan. Segalanya mungkin di sini. Mengubah impian menjadi realiti! Ops! sorry aku melalut pulak. Tiba-tiba roh Pak Nil meresap masuk dalam badan aku. Ha ha ha. Ok, jumpa korang next week! Gambate kundasai! (menatang ape gambate kundasai tu? Ntah, aku pun main belasah je. Janji bunyi sedap)

Nota Kureno: Jangan tunggu lama-lama. Nanti lama-lama dia diambil orang... Sumpah tak ada kena mengena dengan entri ni. Mungkin roh gila pulak da meresap masuk dalam badan aku~~