Monday, May 10, 2010

DARKBATMAN : AKU PUNYA ENTRI BAEK PUNYA!


Malam ini, sedang aku berjalan-jalan kangkung sambil menghayunkan tangan kiri kanan, aku dengan secara tidak sengajanya telah termasuk di blog ni. Ada tawaran menarik. Apakah? En. Aie aka mr darkbatman yang agak-agak bergaya telah menganjurkan satu segmen iaitu "DARKBATMAN : AKU PUNYA ENTRI BAEK PUNYA!".

Meh meh sini aku nak story baik punya kat korang. Segmen ini yang berobjektifkan entry yang korang rasa paling best tahap meletop bom kebabommm untuk dipromosikan di blog mr darkbatman ini. Oh! Terfikir sejenak. Entri yang manakah harus aku pertaruhkan? Yang berbaur lucah kah? Atau yang berintikan politik duniakah? Ataupun entri yang beralaskan bebelan maki hamun akukah?

Ha ha ha. *evil laugh*. Sebagai lelaki yang miang sentiasa mahukan info yang menarik pasal wanita, sudah tentulah entry ini yang menjadi pujaan kalbu ku: Panas! Panas! Panas! Perempuan Kuat Seks? Amacam? Ada berani nak klik? Sekian. Kredit dan jutaan terima kasih pada darkbatman kerana sudi menganjurkan segmen ni. =)


Nota Kureno: Harap-harap aie sudi publish entri ni =)

No comments: