Saturday, May 22, 2010

Entry Hot! : Lisa Surihani Dapat Tawaran Berlakon Transformer?

 Pic credit to: Lisa Surihani

Percaya atau tidak. Antara realiti dan fantasi. Begitu juga aku, terkebil-kebil mataku tatkala menatap gambar itu. Lisa Surihani tengah praktis untuk berlakon cerita transformer ke? But don't get me wrong, bukan untuk menggantikan Megan Fox ye tapi as a replacement untuk watak Bumblebee? What? What da heck? *sambil muka tak puas hati*


Seriously, aku tak tipu korang *dengan muka yang amat serius, kerut-kerut semua jelas kelihatan*. Yes, watak si robot itu lah. Tapi macam mana pulak Lisa nak jadi Bumblebee? Tak logik langsung lah! Isk korang ni. Tak percaya dekat aku ke? Yela yela. Kalau tak percaya jugak korang tengok lah sendiri gambar kat bawah ni.







 Comeyyy nye lisa tengah praktis watak bumblebee!

Hah betul tak? Kan aku dah kata Lisa tengah praktis untuk watak Bumblebee. Itulah korang tak percaya lagi kat aku kan. Dalam dunia ni, semuanya pun mungkin, tiada yang mustahil. Ha ha ha haktuih! =P

Nota Kureno: Jangan marah arr, just another entry santai untuk sabtu yang santai ^.^


No comments: