Saturday, May 22, 2010

Youtube Most Watched Video Ever!!!

Aku pandang kiri, ku terlihat pintu bilik. Ku pandang kanan, tersergam indah katilku. Pandang depan, ehemmm ada cermin *mampos... berjam-jam la aku duk depan cermin ni*. Ku tatap wajahku. "Hensem juga. Kih kih kih," tertawa aku sendirian. "Eh eh eh.. Apa ni?" mataku terpaku. Aku terkasima. Nak tahu? Jom layan...

 Youtube: The king of video!

Tak tahulah aku sama ada korang pernah tengok video-video ini ataupun tidak? Sedang aku geledah-geledah almari usang encik Google tadi, aku telah terjumpa beberapa video yang agak menarik untuk aku kongsikan dengan korang semua. Marilah kita menyaksikan bersama Youtube most watched video ever! And the countdown begin now!

Tempat ke-5
HIT : 112,451,935 VIEWS








Tempat ke-4
HIT : 120,642,773 VIEWS








Tempat ke-3
  HIT : 121,573,043 VIEWS








Tempat ke-2
HIT : 192,381,450 VIEWS








Tempat Pertama
HIT : 209,321,789 VIEWS





Adeh!! Asyik-asyik si lady gaga ni yang dapat title juara. Apa-apa pun aku punya favourite adalah video di tempat yang ke-2 dan ke-4. Comel gila baby tu. Ahhh.. Aksi si kecil memang mencuit hati!

Nota Kureno : Kalau ranking Malaysia, video mana la yang dapat rating paling tinggi?

No comments: